12 mar 2013

Por que prohiben Lenin e aceptan Mariano?

Foto: GALIPOLIS


No Lugar onde nacín xogaba cun rapaz ao que seus pais lle puxeron de nome Paco. Bo rapaz. Algo traste. A familia apelidábase Franco e, sinceramente, non me consta que tivesen moitas carga ideolóxica, alén da manipulación, para bautizar ao seu vástago de tal xeito. O caso é que teño sido partícipe, directo ou indirecto, de moitas anécdotas acontecidas por ter Paco que cargar cun DNI tan pesado a nome de Francisco Franco.

Ven isto á memoria, logo de tantos anos, a raíz da estúpida decisión do Goberno estatal do PP de prohibir o nome de Lenin para rexistrar ás crianzas (ou para obrigar aos inmigrantes nacionalizados a cambialo). Lenin non é o verdadeiro nome do líder da revolución rusa, Vladimir Ilich Ulianov, tan só un alcume, polo que non vexo razón algunha para a súa censura no rexistro.

É moito máis fodido permitir aos pais que matriculen aos fillos como Lloni (real, coñezo o caso), Shakira ou outras pallasadas que se escoitan a coitío entre a xente moza.

Eu nunca lle poñería Lenin a un fillo meu, por que non me gusta, pero si me soa moi ben Lenine, por exemplo. Tampouco lle chamaría Mariano porque desde fai algún tempo asocio ese nome cun sinónimo de Belcebú.

Por certo, non sei se a Casa de Lenin (Hamburguesas, viños e tapas), preto de Sergade, concello de Boqueixón, sigue aberta. Terá que cambiar o seu nome?

No hay comentarios:

Publicar un comentario